I shot a GUN!

9 december 2012 - Cali, Colombia

Gisteren (zaterdag 8 december 2012) was een bijzondere dag. Het is namelijk de dag dat ik een vuurwapen heb afgevuurd.

We werden om elf uur ´s morgens opgehaald door Julio Cesar Veces, een sergant bij de politie, en zijn zoon Julio Cesar Veces (bijnaam Papi) om naar de "shooting range" te gaan. Daar aangekomen bleek dat de kleine man, ik denk 9 jaar oud, de revolver al die tijd keurig in zijn broekzak had zitten en gaf het bij aankomst aan zijn vader. Na een paar vieligheidsinstructies en een les over hoe het pistool vast te houden was het zover, ik mocht op een silhouette schieten. BANG!! Alle zes raak, maar slechts 1 in "de roos". Na ook zittend en liggend te hebben geschoten en zeventien kogels zat het er helaas alweer op. Een bijzondere ervaring, die zeker voor herhaling vatbaar is.

Op de terugweg, na de revolver weer aan Papi te hebben gegeven, vertelde Julio nog dat de revolver niet geregistreerd was, want dat is goedkoper. Fijn, een illegaal vuurwapen. Como Colombia.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. De Grootjes:
    Hoi Chris,
    Gaaf man! Voel je je al een beetje een gangster?! haha.
    Geniet en leuk om weer iets van je te horen/lezen.
    Adios amigo, 'die Lange'.
  2. Brechje:
    10 december 2012
    Whaha vet verhaal! Heerlijk dat maak je alleen daar mee!
  3. Kenneth:
    10 december 2012
    Zo'n reis haalt echt het beste in je boven! Heb je nog meer verborgen talenten?
    Geniet
  4. Freek,Ria, Katie en Zohra:
    Hoi Chris,
    Eerst even je mooie foto's doorgekeken.Heerlijk al je verhalen te lezen. Geniet ervan!
    Bij oma werd je gezelligheid gemist.
    Gr Ria
  5. Ma:
    10 december 2012
    Hoi Chris, dat ziet er goed uit voor een beginneling, zelfs je houding is prefect en zoveel raak maakt me jaloers.
    Mareh... op tijd bukken hé!
    Verder alles goed? Aan je gezicht te zien heb je het erg naar je zin daar. Ga zo door! Groeten Pa en Ma
  6. Freek,Ria, Katie en Zohra:
    11 december 2012
    Feliz Navidad
    Y
    Bueno Año Nuevo
    Buen Tiemp
    Con tu hermano Sebastiaan.
  7. Oma:
    11 december 2012
    hoi Christiaan,wat leuk die foto's en je verhaal erbij helelemaal top.Bedankt voor je mooie kaart die kwam precies toen de hele fam.hier was ging dus van hand tot hand.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Groet Oma.
  8. Freek,Ria, Katie en Zohra:
    17 december 2012
    Je verhalen zijn gezellig en goed te lezen.
    Het lijkt net of wij er ook een beetje zijn.
    Lekker genieten van alle mooie dingen en mensen.

Gr Ria